I LOVE NUFFNANG

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Sunday 7 August 2011

Berbuka puasa dengan si dia

Salam semua....
Hari ni saya nak berbuka puasa dengan si dia... Tapi bukan dekat kedai tau.. Saya nak buka puasa dekat rumah dia bersama family dia.. hehehehe.... Tak sabar pula nak tunggu sampai petang.... Nak buka apa ek hari ni... hehehe... Lama lagi la nak berbuka puasa...Dah pikir nak buka apa pula..Teruk betul ek... Tapi tak salah kan sekadar merancang. hehehe....


Hari ni saya nak berbuka puasa dengan dia sebab hari ni dia tak tolong akak saya niaga...Tapi kalau time dia tolong niaga, Saya akan hantar juadah berbuka puasa untuk dia...Dah bole jadi isteri dia x??  Hehehehe....Dia tak suruh pun tapi saya yang nak hantar...Bukan apa,  kalau time tolong niaga tu mana sempat nak order2 @ beli2 makanan ni sebab tu saya tolong dia.. Walau pun hanya masakan biasa je... Tapi dia tak kisah pun...

Dan hari ni dia ajak saya berbuka puasa dekat rumah dia pula... hehehe.... Tak sabar nak tunggu dia ambik saya kat rumah... hehehe....  wink3 (@_@)... ada lebih kurang 8 jam lagi... sabar menunggu ni... hehehe... bulan puasa kan kenalah banyakkan bersabar kan.... 

Okey la sampai sini jela.. kita jumpa lagi untuk post yang lain... 
~Selamat berpuasa & Selamat berbuka~
Hehehehe....
Bye-bye....

1 comments:

yaya | mohd said...

wahhh!bestnyer da knal2 ngn fmly.aishhh..tadela rse kekok sgt nnti,
have fun dear.
suke tgok ko happy :)