I LOVE NUFFNANG

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Friday 10 June 2011

My Beloved Mother...


Salam semua.. Dah lama x update blog saya ni... almaklumlah... penyakit M melanda diriku... hehehe.... 1 jun 2011 bersamaan hari rabu adalah hari lahir mak saya... yang ke 63 tahun.. saya adik beradik sambut besday mak ni kecik2 je.... sebab tu je yang mampu kami buat,,, tapi walaupon kecik2 je tetap happy dan riuh rendah rumah saya ni... paham2 jela rmi adik beradik dan ank2 buahnya... hehehe.... Tapi tak pe yang penting mak sentiasa gembira....


ni la kek untuk mak tersayang... kek secret recipe tau.... sedap gler.... sebenarnya saya yang beriya2 nk buat besday mak... masa 28.05 tu, saya mesej 5 orang akak2 saya cakap 1 hari bulan ni besday mak, nak sambut tak... dieorg pun ckp okey je sbb akhir2 bulan semestinya dieorang dh gaji... hehehe.... dan masa hari ahad tu  akak saya pg tempah kek kt secret recipe tu... dan kiteorang cume buat makanan yang ringkas2 je...

 tara!!!! ni la makanan ye... buat yang ringkas je masa ni.... tp kenyang tau... sebab banyak makan kek yang besar ni... hehehehe.... 

 ni la anak2 buah saya... ni baru 4 orang... yang lain ada lgi tapi x nak ambk gambar.... tengok la gelagat dieorang.... nasib baik kek ni x penyek dieorg kejakn... kalo x, dah penyek sebelum mak saya potong....

kami adik beradik sayang sangat2 kat mak.... kami tak akan sia2 kan mak... we love you so much mak... saya ucapkan semoga mak panjang umo dan sentiasa diperkayakan dengan rezeki.... semoga mak sentiasa sihat dan ceria serta bahagia selalu.... Muuaahhh!!!!.... sayang + peluk + cium mak..... 
okey la... sampi sini je cerita saya... lain masa jumpa lgi ye.... bye....

1 comments:

cimi said...

hepi birthday makcik. :)