I LOVE NUFFNANG

Anniversary

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 21 June 2011

Saya sentiasa sayang awk....


Saya cuma nak cakap yang saya sentiasa sayang awk.. Banyak dugaan yang kita lalui bersama dan saya tetap terima semuanya dengan hati terbuka.... Walaupun kite selalu gembira, berjumpa, bergurau, bergaduh, tak mesej, tak contact, tak jumpe, saya nak awak tahu yang saya tetap sayang dekat awak.... 


"Ku Tak Akan Bersuara 
Walau Dirimu Kekurangan 
Hanya Setiamu Itu Kuharapkan 
Ku Tak Akan Menduakan 
Walau Kilauan Menggoda 
Kasih Dan Sayangku 
Tetap Utuh Untukmu 
Hanya Kupinta Darimu setialah Selamanya 
Sehingga Abadi... 
Cinta Ini Sayang Itu Kudoakan"

I love U so much, Abang.... <3 <3 ...

2 comments:

yaya | mohd said...

sabar ye yunk.. :)

♥_sALwa_♥ said...

Thanks ye yaya... tengah byk bersabar la ni... dan sntiasa bertahan....